vinst!

Lördag, vakande upp runt halv ett efter att kommit hem utslagen och trött efter en skön match mot hagfors. som slutade med vinst till oss med 4-3! Verkligen så skööönt att vinna mot dom even fats jag inte spelade såmcket alls, för jag har varit sjuk. Men alla gjorde ett rikigt bra jobb! Igår var de ju oxå 11/11-11 11.11 Som jag såklart missade.. som vanligt när jag tänkt att se sånt. Efter match drog ja till paula på tjejmiddag, han inte vara med så länge eftersom matchen sluade tio. Men trevligt att träffa dom gammla tjejerna från högstatiet. 
Just nu sitter jag nere i vardagsrummet och kollar på när lillebror och pappa gör chokladbullar och den minsta lillebrorshan ligger på golvet och sover. Samt marie står och lagar mat, mitt liv äger eftersom jag degar medans de andra arbetar.  Hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0