Deg dag

Söndag, uuuusch vad trött jag är ! Var ute igår och somnade sent, vackande flera gånger oxå. Inge kul, drömde att de var hundrar neranför sängen så när jag vaknade undrade jag vart dom var. Rikigt skum dröm, haha. Efter som de är söndag så blev de att dega, och såklart köpa pizza! Mumma. Efter pizzan så satte jag mig vi datorn, tänkte plugga men nej så blev de ju självklart inte... Duktig jag. blev extremt trött runt fyra, eftersom de är mörkt ute redan då, gillas inte! Så fick göra kaffe och pressa i mig för att få energi. Satte mig nyss oxå och skulle göra lite ''klipslockar'' på dockan. Men kände, noppe detta går inte.. så gav upp haha. Nu ska jag nog föröska iaf gå egenom engelska glosorna, för hinner knappt de till veckan. 
Over and out

Så ska de se ut, nästan iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0