You wanna ball, lets mix it, I swear you're good, I wont tell nobody

Doktorn gick de bra hos i tisdags, opration blir nog efter skolavslutningen efter som jag måste vara hemma en vecka efter oprationen och jag vill inte missa något i slutet nu. Jag ska operera bort halsmandlarna och polyperna för de sitter och är för stora i nästan eller vad men säger så jag är täppt jämt i nästan! Sen har faktiskt inte alls mycket att prata om idag, bara en mysig dag igår- jag och pappa köpte springskor sen åkte vi till han och då myste jag med anton(lillebror) och kanon väder ute. Sen körde pappa mig till GH för att äta med märtha isabelle och rebecca. jätte gott var de med lite mat, Sen åkte vi till fryken och myste med lite fika.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0