Wig walk

Fredag. 6/6-11. idag var de skolan och jag var på skit bra humör hela dagen, vet inte vad de var med mig! haha skönt att komma ut från rummet efter 3sjukahemma dagar. Åkte till stan och fixa lite, sen hem och träffade Matilda och hennes pojkvän albin, alltid lika roligt att umgås med dem!
Lördag. 7/6-11. Idag har jag varit hos mina kusiner och firat Kasper som fyllt 12 år, grattis grattis! Mat i stora last och fika och massa mys var de, samt underbart väder. Härligt att de varma vädret kommit och hoppas de stannar nu.
 
IDag lämnade jag även bort min söta kanin till min andra kusin helena för att hon ska ''test'' ha den ett tag. Saknar han redan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0