s-m

BLOGG.SE har haft något problem så alla som har blogg.se har haft problem under helgen samt idag att kunna upptatera, så om mitt inte kommit upp än så kommer de så fort de fixat problemet!

Månadag 9/5-11. Igår(söndag) hade jag fullt upp hela dagen, Började redan kl halv 2 med att min gammla vän lukas ringde och väckte mig och var ganska dragen och ville att jag skulle komma och möta upp han och följa han hem fast han var nästan hemma.. efter många om och men så fick jag åka på cykel och försöka få hem han. Tog sin tid med hem kom han iaf! Kvällens goda gärning? drog sen hem och sov runt 3... Vaknade halv 12 av de fina vädret och åkte till mitt söta Födelsedagsbarn Melinda Jörmar. Vi solade och tog vårat FÖRSTA dopp i poolen! kallt med helt klart värt de när man kom upp sen, underbar känsla! Vi åt mat och fika tårta sen kom sanna, då tog vi en cykel tur upp på kil och käkade glass och myste. Kvällen avslutades på Station där vi skulle vänta med läcke på han pappa, Melinda behövde ladda sin mobil och då hittade jag ett uttag utanför huset på vägen, haha där stod melinda och laddade mobilen ! Kom oxå några Engelsktalade som frågade oss en massa för dom hade missat sitt tåg och skit, fattade inte så mycket men jag pratade min fina SVEngelska, haha! Sen kom de en as skum kille och mamma i en bil och åkte runt runt oss, killen gjorde nya grimarser hela tiden. Skratta så jag trodde jag skulle pissa på mig.

Idag har de varit skolan, vi hade jätte lång lunch idag så jag och frida gick till bosses och köpte oss mat iaf för skolmaten var inget att ha som vanligt! Efterskolan blev de att vara med Melinda igen hihi. Vi solade och bada lite hela dagen, som jag sa.. Underbar känsla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0