Namngivardag

FÖRSTA MAJ 2011. Idag hade vi namngivardag för min minsta bror, albin. Namngivardag är ist för dop, man samlas och firar han så med mat och presenter ist. Hela pappas släckt var där och några andra. Kom ditt vid ett sen åkte vi hem till mamma runt 4? De var mysigt men jag var grymt trött efter igår så jag somnade på en stol flera gånger, känner mig social mot släckten! haha. Vi åt massa kallskyret och sen fika. Var inte så fint väder ute idag heller så de var ju enbra dag att sista inne eller hur man ska säga.. När jag kom hem så hjälpte storebrorsan jonte mig med lite matte eftersom vi har nationella till veckan! super kul .. eller inte,jag förstår verkligen inte matte. en av mina svåraste änmen i skolan, så de kommer suga. Kan berätta att gårdagen var Rikigt bra. Elona,melinda,kalara,rebecka och julia kom hit så grillade vi mat och myste lite sen drog vi ut och kollade lite, sen kittade vi en fest och gick ditt. Var sköna folk och så, fast jag fick rå ont i magen senare på kvällenså jag orkade inte vara bland massa folk, så satt uppe på ett rum med några på festen bara då.. Vid halv 3 kom Fredrik,simon,Jouline och widing och skulle följa mig hem. vilket tog sin tid med de var sjukt snällt gjort av dom. Uppskattas verkligen!

•Lite bilder från igår!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0