Avensjuka och vilja

Orkar inte hålla in detta längre så måste få ut de, och bloggen kommer drabas av mina tankar och viljor för tillfället. Vill bara erkänna att jag är så avensjuk på er som har ett rikigt förhållande. Som funnit varanra och älskar och respekterar varandra och ha ett stort behov av eran partner. Man blir ju tår ögd när man ser folk pussas, hålla hand och lägga ut bilder, eller bara skriva i varandras loggar på Fb, om hur mycket man älskar den personen. Så gulligt enligen mig iaf ! De är verkligen de jag letar efter oxå, något rikigt. Hatar dom små förhållandena på 2månader sen pallar inte killen längre för han vill inte vara bunden till en speciell? Då undrar jag hur man kan vilja ha ett förhållande som bara varar en stund? Eller att de inte vill ha ett förhållande utan bara vara ''KK'' som de heter. Vad är meningen med de egentligen,? jag förstår väl dom som vill på ett sätt men de är ändå inte någon lösning. För er tjejer/killar som vill ha något ''oseriöst'' med den ni håller med, SÄG de redan i början vad ni vill med dena andra, få inte tjejen/killen att falla för er så dom blir sårade av era lögner.

Chris Medina – What Are Words
Lägger upp dena låten igen som finns även på spotify nu. Äkta kärlek!




Kommentarer
Postat av: Anonym

) :

2011-05-13 @ 14:29:06
Postat av: Sofie Tjus Ekström

håller mä! :p <3

2011-06-10 @ 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0