life is a highway

24/3-11. Igår efter skolan följde jag med frida hem, vi gjorde varma makor och sen sätte vi oss ute i solen och pluggade lite gran, himla skönt ute när de inte blåser så mycket ! sen gick vi ut med lejsan och alfons, deras hundar. känndes lite tungt att alfons inte kände igen mig först.. visst de var länge sen jag var där men ändå.. buhu. när vi kom in satt vi oss och lyssna på musik och tog de lugnt. vid halv åtta åkte jag till KU och kollade på späck för temtiåttonde gången, men gör inte så mycket för den är himla rolig!
Gulliga frida på bilden ute i solen!

Idag var jag i skolan och vi hade slöjd första timmen och där har jag påbörjat min lila gosedjurs apa! haha. Sen hade vi hålltimme och jag och jenny och frida gick till cafét och fikade. krämbullar och cola blev de, mumma! sen hade alla andra språk när vi kom tillbaka men jag skulle göra mitt hemkunskaps prov. Fick 71,5 av 87. nöjd faktiskt! Efter de hade vi lunch och efter de språk där vi såg på film, sen hade vi gympa där vi og kollade på film om livräddning därimot. sen hade vi matte och slutade dagen halv 3. Följde med min saknade Matilda hem, matlagning, glass och en hel del skratt. Hon hjälper en alltid att få ett bra humör! :) Sen åkte jag och träna innabandy, gick sådär.. är fortfarande lite snuvig/tätt i näsan + ont i halsen så hade lite jobbigt när man skulle springa och så. Blev jävligt varm i hela kroppen direkt oxå, jätte konstigt!! när vi slutade skulle mamma komma och hämta mig, men då hade hon lånat ut bilen till grannen och min låsas pappa var påväg in till sjukhuset för hans pappa hade gjort illa sig. Så skulle gå men som tur var var Andre, anton, pontus och jocke ute och åkte så de fick köra hem mig med mopederna, jätte snällt! Dock luktar hela jag bensin nu, så blir att hoppa in i duschen!!

Matilda som äter körv og makaroner som vi gjort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0