in the air

16/3-11. blev väck av min storebror som kom in i mitt rum och skulle platta sitt hår , inne i mitt rum med min plattång.. några sekundersenare blev de jag som fick platta hans hår som vanligt, kulkul... kunde inte somna om så gick och tog mig lite frukost och bråkade med jonte som ville ha med min dator på något jäval lan, jag sa nej men eftersom han är större blev de hans vilja som vann.. fick sms av min gulliga melinda som ville dra med mig till stan, så vid 2tiden gick vi mot bussen och kom på att bussarna går varanan timme till stan. så trodde vi att de gick ett tåg 20i 3, så vi tog mopeden upp till sationen och de visade sig att de ikke gick något tåg, så vi tog en fika och sen åkte vi till melinda och väntade på attt kl skulle bli 20över 3 så vi kunde åka med en buss in. när vi kom in tog vi statsbussen till bergvik och gickrunt där i 2timmar, letade efter svarta jeans och heregud hur svårt de ska vara då!! alltid något fel !! vi gav upp och gick till donken och åt lite, sen så gick vi till bussen och då kom melinda på att hon hade glömt sina kassar på donken... så vi fick springa ditt och leta, som tur var hade en kvinna lämnat in dom. så vi fick allt tillbaka! vi givk till bussen till stan ich sen till färjesta till pappi, vi gjore iordning oss och sen kom rebort mrcus billy och felicia och hämtade upp oss. Vi åkte till robert ovh mercus och såg film, step brothers! haha rikigt skön film. när kl var runt halv 12 så åkte vi till efa och stannade däri några minuter, sen blev robert rastlös så vi åkte till ringsta till olsson för de var de lagfest tydligen. där blev vi en stund och sen åkte vi tillbaka till efa igen. kl halv 3 (halv2 eftersom vi ställde fram klockan) åkte iaf jag hem och sov.
Tack för kvällen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0