fina flickor

09/03-11. började skolan med 2timmars SO inte världens roligaste.. somnade flera gånger och vaknade direkt med ryck, lite pinsamt.. men vad ska man göra när ögonenlocken inte håller uppe då?? vi hade engelska sen hemkunskap. lagade soppa och bröd med frida, var rikigt gott faktsikt! efter de gjorde jag mitt SO prov de gick bättre än vad jag trodde, eftersom jag inte var berädd på att göra de idag. kom hem och sen drog jcg rebecca och närtha iväg till stan och kollade inte. lagade klockan och köpte ett linne. vi skulle kolla alsvenskan kl 7 på sunsta så de var dax att ta bussen upp och kolla handboll. helton-höök något? heltom var lite bättre men de var ändå spännande. slutade med att helton vann med 22-19?eller? ah jag var inte helt insatt eftersom jag inte tycker om handboll, förstår inte och tycker de verkligen inte är roligt någon stanns! haha men men hade lovat rebecca att kolla. sen åkte vi hem runt 9. tack för en bra eftermiddag ♥


Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure

Dionne Warwick with Elton John, Gladys Knight & Stevie Wonder – That's What Friends Are For





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0