De kommer och går.

nu var de ett tag sen jag bloggade, har inte haft så mycket sug alls att blogga, men nu fick jag något ryk och ville göra ett kort inlägg. nu har vi precis haft sport lov och de har varit underbart skönt! svenska nationella är avklarat men mer NP inväntas tyvärr. blev magsjuk innan lovet och då missade jag 2prov, första världskriget och ett matte prov. så lite av lovet har man fått pluggat.. men varit tid över för massa annat oxå. har nyss börjar umgås igen med märtha och rebecca, kan inte säga mer än dom gör mina dagar. de är underbart när man är med kompisar man inte varit och träffat på länge om jag får säga de själv. uppehåll från innebandyn hade vi under lovet oxå, lite töligt faktisk. men imorgon har vi tränning och jag är verkligen sugen på att spela igen! nu vill jag verkligen inte åka på fler sjukdomar, så jag kan börja tränna mycket igen och geet back on track. nu ska jag lägga mig och kolla lite på OTH. missade gårdagsens avsnitt så de blir att titta på de ikväll ist..oth de är verkligen råbra, tröttar aldrig!
Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0