Dance, dance

19/3-11. vaknade upp runt elva och kunde inte somna om, så sätte mig vid datorn och käkade lite frukost. Hjälpte mamma med hennes fb också medans jag åt, hon är verkligen inte teknisk! haha men tycker om henne ändå! för att få tiden att gå har jag städat lite på rummet, tagit en dusch och diskat åt mamma. men känns som klockan står still! klockan är bara halv 3 och jag ska iväg och kolla på match vid 5.. hur länge som helst kvar! vet inte vad jag ska göra, ta en promend i solen eller kanske plugga lite? har ju HK prov på onsdag och matte på måndag och en inlämning i engelskan.. men tror jag tar en plugg-dag hos pappa i morgon ist! ikväll drar jag mig till fif och hoppas på en rikigt bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0