bullar och körskola

30/3-11. Idag försov jag mig så missade en halvtimme av SOn, men kände att jag skulle viljat försovit mig hela dagen ist.. för när jag kom till klassrummet fick vi ett oförberätttest, KUL att de gick åt helvete!! Men som lite uppmuntran på de så hade vi hemkunskap lite senare på dagen där vi bakade kanelbullar. Mummms, mina och fridas blev super goda! Därimot gick de inte lika bra för Paula och Jenny som fick kolsvarta bullar, hiihi otur för dom ! Efterskolan gick jag och solade, de behöves och alltid skönt att vara lite brunare. Nu stter jag och väntar på att klockan ska bli kvart i 6 för då ska jag på körskola för att få övningsköra, sen när intyget kommer tillbaka är de bara att gå ut och köra!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0