11.55

17/3-11.  vaknade upp utan röst och helt täppt i näsan men gick till skolan ändå och hade slöjd och svenska. Men sen blev jag jätte illamående och hade helt tappat all smak och luktsinne och hosta en hel del, så mamma fick komma och hämta mig. Kom nyss hem och nu får de bli massa näsprej och halstabbleter och kolla på one tree hill och vila, lite plugg måste hinnas med oxå tyvärr.. Mamma kommer hem med slingmedel senare, nu ska jag inte ha kvar mina ljusbrun/blond/guldiga slingor,eller ah av de som sitter kvar iaf.  utan nu ska jag bli så blond som jag brukar vara !   

Gjorde klart min halstuk idag oxå, den är lite mer gräddvit i verkligheten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0