Näst sista dagen på sannerud

14/6-11. Igår hade vi skolshow hela dagen, 3föreställningar på dagen och sen kl sju på kvällen för familj och vänner osv.. Var rikigt roligt ! Tyvärr tog jag inga bilder men de ligger uppe lite på Facebook av rebecka samolsson och frida lunqvist har lagt upp en video på trippen. Idag hade vi näst sista dagen på sannerud. Först kollade vi på en film vi spelade in i sjunan, var extremt roligt att se och höra alla! killarna lätt som tjejer ;) Sen hade vi dragkamp, alla nior mot nior och sen de som vann fick möta lärarna. Så klart vann våran klass 9A de;) Slutade runt elva-tolv och då åkte jag hem och väntade på att klockan skulle bli dax att åka till tandläkaren och ta bort tandställningen . HÄÄRRLIGT!! Nu sitter jag i mitt ny städade rum och ska fortsätta att städa och knytta massa rosor osv.. Just idag kom min hår förläning, bilder får ni se på avslutningeni morgon ! Kram




Kommentarer
Postat av: Ánnonym

( :

2011-06-17 @ 20:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0