Dröm bröllop

• Dag 2 – Mitt drömbröllop.
Mitt dröm bröllop skulle se ut sådär: Först och främst skulle de ju vara med den perfekt killen, som allt känns helt rätt med. Sen skulle de vara utomhus, med massa blommor, vita rosor och sånt. Massa ljuslycktor, och helst en sjö eller något liknande bakom vikseln. Långa vita bord till efterrätten och de, som i mamma mia! sen en jätte stor fin tårta, ihihi. De vore en dröm :-)







• Dag 3 – Det här åt jag idag.
• Dag 3 – Vad är kärlek.
• Dag 5 – Det här hade jag på mig idag.
• Dag 6 – Mina syskon.
• Dag 7 – I min handväska.
• Dag 8 – Den här veckan.
• Dag 9 – Mina drömmar.
• Dag 10 – Mina favoritskor
• Dag 11 – Något jag ska göra innan jag dör.
• Dag 12 – Min favoritfödelsedag.
• Dag 13 – Detta ångrar jag.
• Dag 14 – Smeknamn jag har och varför.
• Dag 15 – Min favoritresa.
• Dag 16 – Det här får mig att må bättre.
• Dag 17 – Det här får mig att gråta.
• Dag 18 – Mina rädslor.
• Dag 19 – Någon/några du alltid har roligt med.
• Dag 20 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0