Valborg-I gotta feeling thet tonight gonna be a good night!

30/4-11Igår sov jag hos pappa stans var jag hos en goding oxå så orkar inte sätta mig och blogga!
Vaknade upp runt halv ett-ett. rikigt trött var ja, men gick upp för att äta lite frukost samt gosade lite med min lillebror på 5månader snart! Kl 2 tog jag bussen hem till Kil(till mamma) för att vara hemma igod tid för att fixa inför ikväll. Änså länge har jag städat, dukat och fikat grillen. Grillat serveras ikväll, mys med 6go brudar inte fel ! Nu ska jag hoppas in i duschen och sen fixa klart de sista. Hopppas alla får en super mysigt valborg ! :-)
pusss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligt.

2011-05-01 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0