promenix i solen

17/4-11. Vaknade runt halv ett av att farmor ringde och väckte mig och tyckte jag skulle gå upp för de var så fint väder och att hon plockat vitsippor och tänkt på mig! haha lite gulligt ändå att hon ringer. Jag gick upp och åt frukost sen sätte jag mig faktsikt i bikini och shorts ute i solstolen i någon timme! rikigt skönt och lite färg fick jag faktsikt, mycket bra med 18grander! Sen pluggadejag lite fysik och hjälpte mamma och pirre med att städa verandan så den blev ren och mysig ! :-) runt 6 tog jag en promenix på kil. Ringde märtha och möte upp henne, vi tog en pizza lite senare och njöt av den sista solen som fanns.

vitsippor har börjat komma lite smått, alltid perfekt till min födesedag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0