påskjoggen

21/4-11. först vill jag säga grattis till min söta lilla vän paula nordahl som fyller 16år idag! hoppas du får en jätte bra dag men mycket kärlek, pusss. 
påskjoggen- idag sprang vi eller gick påskjoggen som är ca 5km lång,alla på skolan måste göra de och man får klä ut sig om man vill.  jag och mallan sprang faktiskt den fast vi var inte utklädda, de var extremt jobbigt och varmt ändå! vi fick stanna ibland och hämta andan eftersom jag har asma och båda är lite förskylda så funkade de inte att springa hela vägen. vi var klara efter 36min eller något, kanske inte jätte bra tycker ni men vi var nöjda! :-) När jag åkte hem runt halv elva så hjälpa jag mammi att köpa hem lite varor samt present till sanne och linnea. Sen tog jag och Melinda en premenad på kil och köpte glass och JORDDGUBBAR! mumms, de var ett tag sen, och jag känner att sommaren är här fast de bara är april, hihi! på kvällen eller ja runt 5 åkte jag till viksta ochhjälpte till på discot för dom i lågstatiet. skit söta barn fast ah en del hade lite kärlekspremlen fast de inte ens är 9 och igen alkohol. menmen, kvällek var lite slut för kl halv 9 fick jag och möte upp melinda,efa,sebban,viktor och några till så gick vi till melind ochmyste på hennes altan. Sen kom lukas,julia,frida,alex,carl och massa andra så då gick vi ut en stund. Ntten spenderades med Melinda i hennes säng .. :$



Kommentarer
Postat av: paulA

tackkkk :D lite sent, hehe <3

2011-04-25 @ 12:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0