överaskande fint väder!

försov mig en halvtimme så när jag kom stressad till skolan kl åtta och där stog våran språkklass utanför klassrummet och väntade... Jomen vad var de inte då?inställd lektion! fyfan vad ovärt kunde sovit till 20 i tio för efter språket hade vi hålltimme.. ÅÅHHH! Kl tjugo i tio hade jag,pontus och jenny Muntligt engelska nationellt. gick nog sådär, var så himla svårt att prata när någon lyssnar på hel och de är helt tyst + att man inte får säga ''svengelska ord'' . resten av dagen var ointressant och tråkig, eller hela dagen var väl de men. Efter skolan gick jag och elona och solade fast de var lite onödligt kanske? eftersom de har blivit jätte fint väder idag ju!! :-)
Sen gick jag och köpte kyckling och start, för jag tänkte om de inte finns sallad så finns de yogurt? men när jag kom hem var båda slut! haha går bra för dig? juste jag skrev fel på mitt namn på skoltröjan oxå.. hur lyckas jag? vet inte.. men som tur var kunde vi fixa de! nu kom mamma hem med sallad och yogurt bla. så nu ska jag göra kycklingsallad och plugga !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0