Np

13/4-11. Onsdag- idag hade vi sista delen i nationella i engelska, de var att skriva. Jag skrev om något att jag tycker de är tråkigt att mina kusiner inte bor närmare och vilka konsikvenser de ger. Sen såg vi film på engelskan, sholokholms eller hur de stavas. Sen lunsch, och jag undrar bara HUR de kan severa oss mos när de inte är mos utan mer glansigt vatten?? ursäkta men tänk lite! där blev de ingen mat så jag åt på hemkunskapen ist där vi gjorde indonesiskgryta och bröd. vill tillägga att pontus kanneli inte kan laga mat, han fick en sak att håll koll på de var riset. klarade han de då? Nope inte ens de ..  haha jag och carl var lite iritterade på han just då:-) Fick en stor bula i pannan oxå! kommer sitta fint till kortet i morgon. Det är så att jag ska försöka ta mitt mopedprov äntligen.. haha lite efter men jag har mina ursäkter pga dyslexin till de faktsikt! Så imorgon blir de att ta bussen kl 7 till stan och sen göra provet vid 9, innan ska jag ha kort och sån skit oxå. Nu ska jag kolla lite till på teoriboken innan jag lägger mig, rikigt trött fats jag somnade 2timmar när jag kom hem från skolan.

Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer – Give Me Everything
Alexandra Stan – Mr. Saxobeat - Radio Edit
Mohombi – Coconut Tree
Flo Rida – On and On - feat. Kevin Rudolf
Mischa Daniels – Where You Wanna Go - Radio Edit
Chris Willis – Louder (Put Your Hands Up) - Original Radio Edit
6 sköna låtar vi taggade mycket till på cupen !! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0