next to you

7/4-11. 20.08. Kom nyss hem från träningen. IDag på träningen hade vi ingen trännare + att vi bara var några st. De var lite flumigt men sen när vi hade trännat halva täningen kom hua och trännade oss, de blev mer fokus och ordning! Efter träningen åkte jag och solade, kände att de skulle sitta bra eftersom vi ska på Cup till helgen och så. När jag kom hem så hade mamma köpt ett litet kitt med maskara, aliner(stavning) och något som man skulle smörja under ögonen. Tacksam blev ja eftersom jag trodde att hon bara hade köpt en maskara hihi. Som sagt i Morgon har vi NP i engelska kl åtta till elva, drygt och kommer vara sjukt svårt eftersom jag tycker engelska är en av de svåraste ämnenena pga dyslexin. Men vi får se hur de går! Jag bloggar lite mer i morgon innan jag åker iväg till Örebro med brudarna. Ha de bra alla söta läsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0