När inget går som man vill

3/4-11. Efter jag hade städat mitt rum och varit super duktig så skulle jag träffa michelle istan. Men när jag skulle ta bussen vid 9 så kom de ingen ... Tydligen går de inga bussar efter kl 7 i KIL.. väldigt bra av dom att de går bussar på vardagar men inte helger när fler åker??? ganska piss off var jag då. Sen skulle mamma köra mig till michelle, men då krånglade de jätte mycket med hennes brors hund som hon var tvugen att passa och en hel del skit, så kunde inte träffa henne tyvärr. Men då frågade Efa och Felicia om jag ville med dom tll robert och markus i stan, hade inget för mig så jag hängde på. DOCK hade vi ingen stjus så v letade stjus i 2timmar tillslut ställde pontus och fredrik upp och körde oss, himla snällt pojkar! Fast ah när dom kom var kl 00. ungefär och sen åkte vi fel hela tiden så vi kom fram halv ett. När vi kom hem till robert lagade han sig mat och vi gjorde inte så mycket alls. Vid 3 halv 3 kom markus hem och kl 3 somnade nog alla.

Pappsen kom och hämtade oss vid 10 och körde oss hem till han där vi åt frukost och somnade om. När jag vaknade vid halv ett skulle felicia hem och jag fick sätta mig och plugga med pappa. jonte kom någon timme senare och hade tydligen skit brottom hem så vi fick åka hem vid halv 4. När jag kom hem sätte sig mamma,pirre och jag och fixade resten på instuderingsfrågorna till provet. Tack för hjälpen ♥ Nu ska jag kolla lite BB och gosa med min söta kanin.




Kommentarer
Postat av: rebbee

din stavande <3

gosikanin<3

hihh

2011-04-04 @ 08:38:18
Postat av: Sofia

haha kung på särskrivning !! hihihi <3

2011-04-04 @ 22:20:15
URL: http://ffofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0