myspys

24/4-11. Igår kväll åkte jag ju till fif (forshaga) för att träffa min kära vän david henriksson. Vi hade bestämt oss för att dra ihop några och göra en brasa, så när jag kom till david runt 9 så hade vi inget ställe att vara på, men vi bestämde oss för lisesand(stavning). Vi gick halv 10 ner till någon affär för att möta upp Sofia,linus,emma,tommie,cornelia,jonte, lukke och david s. De hade redan börjat blivit mörkt och jag hade inte en aning om vart vi skulle eftersom jag inte brukar vara i fif så mycket, men de andra hade ju koll som tur var! när vi kom ner till stranden så märkte vi att vi inte hade något papper eller ved.. så då skulle 2st gå iväg och leta reda på ved, de var nog borta i 40min innan de kom springades förbi oss '' vi är jagade!!!''  ingen trodde dom, men 10min senare kom de en man ner och frågade oss om de var vi som hade försökt ta ved för en tomt. sen stog vi där ett tag och han var verkligen inte trevlig, men sen sa han ''om ni hade frågat skulle ni ju fått'' så en kvart senare kom han ner till oss helt spontans med en säck med ved, skit shysst! och vi kunde få till en bättre brasa än på någora pinnar och löv. haha, sen kom pelle,emma f och felicia ner också. kl 12 åkte jag,david,tommie,jonte och pelle till Donken och käkade lite mat, förjävla gott de är när man är hungrig har jag tänkt på! Sen körde dom hem mig till Kil. tack för en mysig kväll allihopa! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0