Ishockey

Igår kväll var jag på ishockey med min pappa och storebror. Vi gick ner till LLA vid 6tiden i småregn och blåsigt! motvind hela vägen typ, paraplyt flög typ iväg! Himla itritterande. När vi kom ner så checkade vi in och letade upp platserna, rkigt bra platser faktiskt. I en av ''kurvorna/hörnen'' satt vi, lagom höjd och allt! Tur som jag hade satte de sig en jätte söt liten kille framför mig, han var väl runt 3-4år kanske. Han hade såna söta hörselskydd på sig oxå, hihi! De flesta såg väl matchen? rikigt bra av färjestad i första och andra period, de hade mycket bättre spel och mer skott. Men vad hände i sista perioden? De såg mer ut attkoncentrera sig på att takkla ner skellefteå? De försöker inte spela alls verkade de som.. och Skellefteå tog över och gjort matchen till 5-4 till färjestad. Mycket rolig match att kolla på med mycket fighter och ändå bra spel. Lyckad kväll med familjen :)

Inte världens bästa bild med mobilkameran så jag ågrar att jag inte tog med kameran faktsikt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0