första april

1/4-11. FÖRSTA APRIL!! och de är bara 18dagar kvar tills jag fyler 16, stora tjejen! haha.
Idag i skolan hade vi ''långnäscupen'' i skolan, en innebandy cup för årskalss 7-9an. Mitt lag hade jag fyra sjuor, två åttor och en nia +mig.  goa tjejer som ville mycket och kämpade på fast de inte spelade innebandy! vi spelade 2 matcher, vann båda så då var vi tydligen klara för final som skulle spelas 2. och de våran sista spelade match var klart efter elva, så de var lite drygt att vänta. somnade i matildas knä på lektaren bla. Sen gick vi till Alma och Jonna som fixade på skolshowen, tror de kommer bli rikigt bra! när kl var 2 så spelade vi final och förlorade men vet inte med hur mycket, 2-0 kanske? aja de är ingen fara att komma 2a, för de var otippat! När jag hade kommit hem efter killarnas final vid 3 så somnade jag i sängen och där sov jag i 2 timmar sen vaknade jag hungrig. Som tur var hade mamma gjort fiskbullar och potatis. hihi. Sen tog jag en långdusch, ingen skit de inte! Ikväll får jah se vad de blir, anntingen blir de hemma kväll med mig själv eller så åker jag till KD. ha de bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0