fin kväll

17/4-11. Igår tog jag med nin lilla kanin i cykelkorgen och cyklade iväg till elona. Vi gick ute lite i de fina vädret, köpte en glass sen gick vi till andre och jocke och tölade en stund. Sen efter någon timme åkte jag hem och lämnade lilleman och packade inför grillningen! Jocke kom och hämtade mig så åkte vi till coop och köpte körvbrö, och väntade på elona och andre. Sen åkte vi ner till fryken där petersson,läcke,klara,filip,efa,andreas och några  till. Från kl halv 8 till halv 10 va vi där nere ich myste, dock sög de att grilla korv, helt omöjligt typ! fick en korv som inte ens blev varm av alla korvarna jag hade haha. De var alltid någon som puttade av korven ner i grillen eller kletade marsmellos på dom. Men de var trevligt ändå! När kl var som sagt halv 10 åkte vi till andre sen till efa och kollade på film. kl halv två kom ja hem, tack för den mysiga kvällen allihopa! :-)


fryken- amrikansk fotbolls match på g




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0