En dag efter

känner att jag inte rikigt hinner med att blogga utan de kommer ett inlägg dagen efter hela tiden, haha hoppas de är okej? Kan berätta lite småt vad som hände igår då. Elona kom till mig runt elva, tidigt i know. Men vi packade fika och sätte på oss bikini sen åkte vi till freja och solade i några timmar, skööööönt må jag säga ! Sen åkte vi och åt lite kebab träffade andré och följde med han till andreas. De skulle ill nilsby och köra ''hockey'' på inlinesbanan(staving) där. Så vi följde med Andras,andre,timmie,max,chrille,larsson och pontus. Vi kom tillbaka runt halv 7 då åkte elona och jag hem och åt sen åkte vi till fryken och var med en massa härliga personer!

OCH idag ska jag träffa mina tvillingar, Frida och jenny eriksson. Jennny är nog den svårtare personen att försöka träffa eftersom hon är med sin pojkvän hela tiden, men nu snår jag henne från han idag! hihih. 
Kl 5 sätter jag på mig mina fotbollskor och drar och trännar lite fotboll efter 1,5års uppehåll! haha kan bli intressant...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0