die trafikvärket die

14/4-11. Idag kl 8kom markus och hämtade mig så åkte vi till stan, jag till trafikverket och han till träning. jag skulle göra mitt mopedprov som sagt, men ah allt känndes ganska bra men gissa vem som faila? joo jag hade 49 och 52 var godkänt.. 3fel för mycket!! jag avlider, jag fattar inte varför de är så jävla höga grav? så jävla onödigt!! usch, de lyste ju inte upp min dag direkt! åkte tillbaka till skolan så var väl där runt tio i elva. slutade halv 3 och efter de hade vi skolshows möte, mycket intressant de kan bli när helen persson öppnar käften, heregud vad dryg människa, ursäkta men de håller nog alla med om!! Nu sitter jag på mitt rum som jag städat, samt har jag gjort lite hemuppgifter. känner mig lite dukigt ändå! ;-) Nu ska jag snart sätta på hockeyn och plugga lite fysik.

oohja saknar sommaren och mina fina tjejer brevid mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0