vinter?

min vän sebastian sa till mig att börja blogga igen, hade nästan glömt bort att jag hade en blogg.. haha. vet inte om de är bra eller dåligt att jag ska försöka ta tag i bloggen igen? vi får väl se. något som känns mindre kul är att de är vinter eller? på bra väg iaf, uusch vad jag ogillar de! snö och kyla, de är inte de jag tycker om direkt. de enda som är mysigt med vintern är när man kan sitta inne och mysa till en film med ljus och varm oboj, och kolla ut på snön. känner mig himla stressad över gymnasium val oxå... vill gå frisör på nobel men har inte betygen p.g.a dyslexin, vi får se hur de blir. ska iaf till på torsdag och kolla. känns bra eftersom jag är den ena från våran skola som ska ditt och vet ingen annan som ska söka frisör heller.. min mamma har iaf varit och är helt underbar som har ringt runt till skolverken och alla såna grejer för att jag ska kunna gå frikvot. om ni inte vet vad de är så är de för såna som har något preblem så man kan skriva in ett slagt cv tror jag de heter, och berätta att jag är en muntlig person och grejer om dyslexin.  alla var suger taggade på att ta tag i de, till vi kom till våran skola, heregud vad dumma i huvet man får vara, jag får söka frikvot om jag skulle ha problem med att få kompisar eller om min skolgång hade gått dålig för att min mamma hade dött typ, ärligt blev så arg. så jävla fel.. mamma har ringt idag med, medan jag luggit hemma och varit hängig, blev ingen skola för mig idag.
för er som inte vet jag jag nyss gjort om rummet, de blev så här:



lite små saker kvar att fixa men nästan helt klart, är super nöjd!



Kommentarer
Postat av: Maria Erlandsson

öj ! vart haru köpt den där laptop grejen på väggen ?! :o :D

2011-03-13 @ 22:42:20
URL: http://mariiiaerlandsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0