perfect for me.

23/11-10. idag har jag varit hos loggopeden hela dagen, gjort en massa tester för dyslexin och så. de känndes rätt och skönt att få prata ut hur jag känner i skolan med henne som jobbade med mig då. på lunchen införstaffade jag mig ett armband och 2örhängen, mamma betalar (a.  hihi. efter vi var klara hos loggopeden, åkte vi och hämta jonte som slutade runt 3 när vi var klara. vi åkte hem, på den lilla vägen somnade jag 3gånger, och direkt när jag kom hem somnade jag i 2h, skööön..t! vaknade upp med att maten var klar. tacos.mumma! efter de åkte jag till innebandy för att ta lagkort, åkte hem sen. för känner mig opigg och kraslig än, inge bra deta.. nu har jag duchat och pluggat lite hkn.. och gjort bild läxa i SOn, vi skulle göra en himuisk gud. de gick väl så där, ahha.  nu sitter jag i mitt rum och funderar på att kolla om alla sesonger av one tree hill för fjärde gången? eller kolla prisenbreak? hmm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0