artondenovenbertjugohundratio

sov hos jenny & frida inatt för vi hade inställd syslöjd så började halv 11, skönt! fast de var inte så lätt att somna för jenny hade somnat och tog upp hennes lilla säng, helvete vad hon är jobbig att sova med! förlåt jenny :$.. hade bara ett par lektioner idag, hade matte prov sista, hann inte klart för jag hängde upp mig på  pythagras sats eller vad de heter.. så har pluggat lite på de,för att fortsätta i morgon! kul.. efter skolan gick jag till pontus, var länge sen jag träffade han nu, fick åkte och hämta hanna i fif för hon praoa. sen körde hem henne till dom så åkte vi till gh och åt lite mat, efter de åkte vi till fagerås å tvätta bilden, undrar mer om jag blev tvättat.. tack pontus.. var go och kallt och blöt efter vi var klara! sen körtde han hem mig och han och johan åkte till stan, jag åkte iväg på träning, cykla aldrig med en bäng som väger 5ton på cykeln,.de går inge bra.  lovar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0