onsdag/torsdag.

nu börjar de äntligen bli lite mer vår, eller de är sol och ingen fallande snö. de gillas starkt hos sofia! var på tjejkväll hos sarah i går, hon har ju fyllt 15. så nu får hon ha sex på mobed utan cyklelhjälm? eller hur äre? aja, innan jag drog på till sarah så gick jag jenny och frida lite på stan, köpte present till sarah och en tröja. jenny köpte ett par örhängen, för hon hade tappat bort sina andra. vi fikade kladdkaka med gräded, de är inte fel kan jag lova! vi tog tåget hem vid halv 5, när vi kom hem till mig så gjorde vi iording oss. när vi kom till sarah åt vi pizza och såg på film, såg halva bröllopsfotografen för de var andra avenynsom vi ville se på, sen årkade vi inte se klart på filmen, haha. sen åt vi chokladpudding med grädde och marenger? hahah, de var nice! kom väl hem vid halv ett? då kollade jag på twillight, men somnade i från.
tack för den dagen, ni är underbara!

idag så vaknde jag vid 11, låg och drog mig vd datorn innan jag hoppa in i duschen. vid 20över 3 tog jag och broder jonte bussen in till stan, vi skulle bowla med pappa. jag vann(Y) haha. sen åkte vi och köpte mat till jonte från han skulle på bio. så jag och pappa åkte till en kina resturang och åt. fritterad kyckling och ris. kan de bli godare? pappsen körde hem mig till stora kil och nu sitter jag och väntar på att lukas ska bli klar från träningen:).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0