oj-oj.

haha, första praodagen gick väl bra?praoar på kunsum i mitt i ciyy med jenny. började 8 och slutade 16, DRYGGGT! haha men alla små söta tanter håll mig och jenny vid liv. när vi kom till konsum så fick vi en svarttröja och en kniv, de första vi skulle göra var att plocka upp varor, och så klart skärde jenny mig i fingret. och den kniven var inge töligt vass häller! aja vi fick packa upp varor hela dagen, ganska långtråkigt. hah de kom en tant när jenny och jag packade upp oliver eller vad fan de var, då hon helt plötsligt håll en påse med apelsiner rakt framför jennys ansikte och så sa hon inge utan bara höll den där och dingla, så sa jenny va? då sa tanten ''den äj jutten'' ! så bara släppte hon den i en låda för papp och plast, så sa jenny nej där kan du inte slänga den så sa hon '' men ''den äj jutten'' ! så bara gick hon. hahah jag trodde jag skulle dö av skratt! efter de så hade vi lunch, vid 11-12. vi gick på resturang med pappa, skit gott! kött och pommes och bearnés sås. efter de så hade vi lite tid innan vi började igen så vi gick på stan en sväng. ett par jeans blev inköpta. sen när vi åter kom till jobbet så skulle vi packa upp toalettpapper, världens berg med papper! haha, en kort film spelades å in. haha sen så ramlde de ner totilas bröd? och då kom en ja någonting och bara stanna och kollade på den och sa hon: ojoj.. sen tog jag upp den och då sa hon ''vajsegod'' sen gick hon. HHAHAHA, söt tjej.. sen gick vi plocka upp varor hela dagen till kl var 16 när vi slutade. då gick ja och jenny till donken och fikade. sen tog vi bussen hem till pappa, och åt och nu ligger vi i min säng och ska snart baka kladdkaka för vi ska se på one tree hill sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0