10/3-10.

dagen började som vanligt med att jenny inte väkte mig när hon gick upp.. så jag vakade av mig själv tror jag, hon säger att hon putta på mig felra gånger, men jag kännde inge. så hon måste ljuga! hhaha, iaf när vi hade gjort i ordning oss och ätit så fick vi stjus av marie för hon skulle lämna anton på dagis. slapp iaf åka buss(y). när vi kom till jobbet så fick vi reda på att ingen av dom cheferna var där, så vi fick vara med någon som heter ulrica en stund. vi packade upp lite bröd, sen fick vi gardera bakelser. såg svinn goda ut! sen hade vi fika paus, och sen fick vi jobba på resturangen, mycket roligare än att vara i butiken iaf. vi hackade nog upp 10kg grönsaker om inte mer? sen fick vi lägga upp pankakor och skära körv, haha inga tåkiga saker de. eller vad säger du jenny? haha. vi skratta så jag gick i väg och skratta, så jag gick in i ett kylrum en stund. trodde de skulle funka, men fel hade jag. vi slutade aldrig skratta typ, sen fick vi göra en skit stor satts med dill-majonässås. haha vi skulle skriva på den att de var de, så skrev både jag och jenny med E ist för Ä, hah så hade vi skrivit med rosa penna, så kom en som hjälpte oss och så. hon bara naw vad gulliga ni är som skriver med e. hahaha och jag och jenny baar brött i hopp av skratt. båda vi trodde hon menade för att vi skrev med en rosa penna. haha sen började hon oxå skratta för att vi inte kunde sluta, sen efter de fick vi fika igen. och sen skulle vi diska alla saker som vi hade jobbat med,  och då råkade jag spruta med en slangen rakt på jenny, så jenny och jag fick ett nytt skrattanfall, haha så jenny sprang på toa, och sen när hon kom tillbax så sa hon, jag satt på toan och skratta alldeles själv! haha.
när vi var klara med disken så skulle vi fixa lite med bestiken och de i resturangen, då kom några killar och kolla på oss och skratta sen hälsade dom och sa att dom kännde oss? hahaha vafan. när vi kom hem så gjorde vi inte så mycket, vi åt pannkakor och sen gick vi ut och åkte pulka. de var 1m snö som man sjönk i! trodde jag skulle dö, för de var en jävla skare under snön oxå...



hahaha, juste nu äre 3gången jag och jenny ser en gubbe som cyklar runt inne på kunsum med en cykel som har 3hjul och är skit liten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0