nyår. 09-10

nyår.de börjad med att jag gick upp vid halv ett och duschade, jag åt lite frukost och sen gjorde jag i ordning mig. jag packade ner lite klädder och sånt som jag skulle ha med till felicia.när kl var halv 3 så fick jag stjus av mamma till henne. där var jenny och frida redan, vi såg klart på en film som dom såg på. när den var klar så skulle dom duscha och göra i ordning sig så dom var äl klaar vid halv 5. då började vi duka och göra i ordning till kvällen, vi gjorde en kladdkaka, skit gooood!

sen gjorde vi kött och potatisgratteng(stavning).
allt är dock inte med på bilden.


sen när vi hade ätit så gick vi och kollade på film. paranormel activicty. andra gången jag såg sen men fyfaan vad rädd jag var. haha men frida? du var nog mest rädd, haha fan vad du skreck:D. haha vi kan inte häller se klart så de fick vi göra nästa år. (hahah) kommer ni ihåg?;) sen gick vi ut och vänta på 2010. vi var ute en kvart innan och sen skulle vi öppna flaskan och då fick vi inte upp den så våra händer var grymt röda, jag skojar inte. kl var nån min över 00 och då hade vi höllt på i 10 min med en jävla flaskan.. så felicia tog den och slog den i baken så de gick i sönder, ahah ja de bara spruta ut så vi fick kanske en droppe var. bättre än inget iaf(y).

innan.

efter.

vi tänder några små raketer oxå sen gick vi in igen. kalllllt. (n).

alla sov hos felicia på kvällen oxå. mysss. aja, nu vet jag inte vad jag ska skriva men aa, hoppas alla hade en rigtigt bra nyår som vi hade. tack för ett förbannnnat bra nyår brudar! 
och gott nytt jävla år(L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0