avatar.

kunde värkligen inte sova på kvällen till fredagen. vi har varit lediga hela veckan till fredag så sjukt onödigt att gå en dag. aja sov morgon hade jag iaf(y).  skolan gick ganska fort, slutade vart över 3. jenny följde med mig hem efter skolan, vi åt pannkakor ioch gjorde i orning oss för bio. jennys mamma kom och hämta oss och körde om till station och där var de ovanligt mycket folk. hahahde var fullt av folk på den lilla stationen i kil. (n). gissa vad? bussen till karlstad kom försent igen. bara 10min denna gången. HATA VÄRMLANDS TRAFRIK BUSS. när vi kom in så träffade vi robin och linnea, dom skulle ocå på avatar. vi gick och köpte pocorn och kola och gick in till salongen. haha robin och linnea satt över oss och sa att dom skulle kasta popcorn men dom had eigen som dom böja kasta lite småt godis. hahah, när de hade gått en timme eller nåt så var min och jennys kola slut så vi gick och köpte och vi satt ju i mitten typ så alla kollade skit surt på oss, hahhahah. sen tror jag att jag trampade på någon ;$. sen kom vi tillbax och och då skulle vi ta ut sugröret från den andra kolan till den nya och då rev de så de lätt som någon fess, så vi brött ut i skratt. bion var i 2,41 timmar. den var lång men skit bra! verkligen en film att se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0