sextondefeburaritjugohundratio

dagen var ganska bra förutom att magen är helt cp. hade so först drygt som vanligt, sen hade vi A,B-tid såg på film i aulan, haha somnade 2gånger, filmen var inge bra och jag fatta inge, de var någon klimat film. ''en obehagliga sanningen''  tror jag den heter? sen hade vi musik och vi fick reda på provet. VG jag är faktist nöjd. sen gick jag, sarah, nicole och paula till willis och sen gick vi till musik skolan och då mötte vi en gubbe. HAHAH, han typ kolla på oss och låt som en annka eller nöe, vettefan, sen höll han på som fan. hahhaha så jävla sköön. aja sen fick vi och köpte nybakadbulle, fyfaan vad gott! älskart. sen hade vi språk och då sluta vi kvart över 2. efter skolan följde jag med elona hem, vi gjorde nuddlar och sen pluggade vi lite. sen hade vi träning men kunde dock inte träna p.g.a förskylning och magproblem, så jag åkte hem och åt och plugga. har engelskaprov på torstadg och jävla biologi prov i morrn. (n).

har ny design på bloggen.
tack nickie! ♥

http://nickielidstrom.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0