match/brudkväll.

felicia,jenny,frida,elona,malin,sanne och alice höll mig uppe på kvällen till lördagen, haha tack för de ni är undebara;). på lördagen vaknade jag vid 10 för hade samling kl 11.15 för hade match i munkfors. bilresan blev med elona som vanligt, elona har fått en systemkamra nu å, så de blev kort på matchen. matchen var jämn hela tiden men slutade med 1-1. bra jobbat! blev skadad på matchen å, men de går bra, fick ett stort sår och nu är smalbenet uppsvöle så gick på krykor sedan. när jag kom hem så fixade jag lite innen ja åkte till felicia där jenny och frida oxå var. vi gick och köpte mat, kycklingfelé och potatispratäng. felicia skulle äta på hennes pappas resturang men matan blev så drygt tyckte hon så hon följde med oss och åt ist, haha. vi lagade mat och såg på film, sen kom läcke och alex så gick i ut en sväng med dom och hunden, felicia var helt vid och höppe runt i snön, så hon var helt blött när vi kom in, hahah. vi kollade på filmen long weekend, grymt bra var de iaf! sen så tror vi att de spökar hos felicia, vi hörde massor va ljud, vidrigt! sen somande vi väl vid 4halv5? älskar er brudar ni är bäst!



snö snö snö, snälla föööörsvinn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0