lördag/söndag. 13/14-10.

Dagen började med att jag vaknade hos jenny och frida, vi åt lite frukos och såg på tv. sen kom pappa så skulle vi ut och äta i stan, maten var god för en gångs skull.. hatar resturag mat, verkligen inte gott! aja, fick mig ett brunt flättat midjeskärp från sisters å. sen hämta vi brors dator hos nån fr han hade söve där och sen skulle han tränna. sen körde pappa hem mig och då packade jag saker till sen, åkte till jenny och frida, där julia var oxå. niceee, vi satt i köket med en varsin dator. såg bra ut? julia.

sen gjorde vi pizza, helt jävla misslyckad smakade fan salt.
jag tror seriöst vi måste gjorde fel med de, hahha.

sen blev de att bara chilla med brudarna igen vid datorn.
extremt sköööööönt. haha aja vi kanske inte var så lunga men ändå.
i love you grils! ni gjorde min verkligen min helg värd.





sen vid halv 2 kom julias bror och hämta henne, så när hon hande åkt städade vi, och frida spillde såklart ut coola i hela kylskåpet, så jävvvla bar gjort(y). blev ju att städa mer,.. TACK. 
efter de så gick vi och basta, gött.
kl var halv 4 så gick jenny och duscha och jag och frida saprang ut i bikini och slängde oss i snön, såå jävla härligt! var inte ens kalls ;s.
sen spring vi in och basta lite till, och sen sprang vi ut igen och åkte pulka i bikini? fyfan lixom.?
måste sett bra ut för om någon såg de.hahha, så nu sitter vi här helt pigga och ska sätta på en film. kl är nu 04.51 på morgonen. känns bra med skola på måndag och allt.
juste idag? eller hur de nu blir äre ju alla hjärtans dag. hoppas alla får en skön dag.
gooooodnatt så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0