barnvakt.

22/2-10. skolan idag, drygt men vi har ''ygnves danskus'' dena veckan, så de är ganska så soft. inga gympa lektioner på hela veckan och allt, gilla! efter skolan så gick jag och jenny och skulle köpa pizza så skulle vi ta en genväg, så gick jag och så trodde jag att de var ''hård snö'' så gick jag där och så tappa jag balansen och sätte foten i all snön, de gick snö nästan så hela benet försvann, JAG HATAR VERKLIGEN SNÖ!.  sen pluggade vi medans pizzan skulle bli klar, SOprov på fredag. och jag kan verkligen inget.. aja sen åkte vi hem och bara chillade innan vi skulle till martin och karin. skulle vara barnvakt åt dom, så jag drog med jenny ditt å. vi såg lite på tv och fikade, sen spelade vi oxå sims3, haha. vi åkte ditt vid 18.00 och åkte hem 21.30, mys vare! världens goaste ungar säger jag bara! nu har ja nyss gjort en smörgås och är nyduschat. blir sägen snart.

IN MY HEAD-JASON DERÛLO.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0