looov.

ååh jävlar du vare länge sen jag blogga, har ärligt inte orkat, haha. men från och med nu ska jag bli lite bättre på att upptatera. ska försöka iaf! aja idag äre 8april och de är 10 dagar till jag fyller 15, jäää. kom hem i tisdagds från växjö å, hade varit med paula till hennes mamma som bor där. vi var där i 5dagar, 4h buss resa. DRYYYGT! men de var helt klart värt de. de har varit skit kul paulischen:). kläder blev inköpta å, en skinn jaka, ett par skor, ett armband, en bikini, en sjal, och en kläning. vi var på leklandet med hennes syskon och kusiner å jävlar vad jobbig de var, 1min och jag var fan helt slut! de är sjukt hur mycket energi yngre har! hahhaa. aja i går var de onstag och de var 2veckor sen jenny och frida lämnade sverige, fyfan kom hem.. är inte alls avis eller så? 3och en halv vecka i thailand. fyfan säger jag bara!:o. idag blir de träning och sen sola med elona, när jag kommer hem har någon min storebror äntligen komit hem från spanien, tror de eller ej, men har fan saknat honom. sen ska jag nog vara med lukas tror jag. måste börja packa för cupen i morgon oxå.
örebo here we come!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0