tjugosjundenoverbertjugohundranio.

börja med sov morgon. börja 09.00 med SO vi hade vikarie så jag maja och paula gick utanför och jobbade. hahadet blev inte särkilt mycket jobb, alla var så jäva trötta. haha. sen hade vi matte,kemi,bild och idrott. hade ont i huvet på idrotten med det fick bli att ta en tablett och vara med ändå. vi hade redskap, de var roligt faktist. sen cykla jag hem och städdade rumet för mamma har börjat julpynta. det är mysigt! håller med carro, var är snön?! hah men nu funderar på att ta några pepparkakor och sätta mig framför tv. IDOL om en halv timme ju. erik, säger jag bara! i morgon blir de att ladda inför match i Hagfors! kl.07.00 måste jag gå upp.. blää.
krya på dig frida, hoppas du blir bättre tills i morgon!



Kommentarer
Postat av: din älskling

tack gumman(L) det blir jag nog :)

2009-11-27 @ 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0