tjugoåttondenoverbertjugohundraåtta.

blev att gå upp 07.00 för att spela match i Hagfors, uusch. jaja, är lite morgon sur men det gick över när vi åkte. tack paula! vi spelade matchen vid ca. 11.00 och första perioden blev de 1-1 sen andra blev de 4-3 och sen i sista vann vi med 6-4. bra jobbat brudar! paula och pernilla (paulas mamma.) hade brottom så det blev att skynda sig. jag och Paula köpte chips och cola på vägen hem. när jag kom hem så duscha jag. just nu har jag klätt på mig en ruttig tunika med bällte i midjan och svarta tights. väntar på att maten ska bli klar, kyklingfelé och ris.snart kommer jenny och vi ska hitta på nått, innan vi åker till hampus och lukas. vi ska sova där, så det kommer bli en super bra kväll.




Kommentarer
Postat av: sarah

men hjärtat håller du inte koll på åren längre? Det är 2009 nu vet du!

2009-12-09 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0