tjugoåttondededecembertjugohundranio.

i går blev de bio med jenny och frida. vi såg now moon, jätte bra film om jag ska vara ärlig. jag har gråttet i ögonen hela filmen. haha, aja pappa kom och hämta oss på kvällen och så åkte vi till hem ditt.  vi satt uppe länge och bara pratade sen gick vi ut och tog en promenad när kl var 01.00. kallt men jag kände mig inte bra så jag ville ta luft. när vi kom in så sätte vi oss i sofforna och pratade, vi fixade lite kakor och saft oxå. vi la oss vid 4 tror jag. på morgonen så åkte vi en till stan för att kolla praoen, sen åkte vi hem jenny hem till sig men frida följde med mig. vi åk mat och gjorde i ordning oss. kl närmade sig 5 och fridas pappa kom och hämta oss för vi skulle till elin och en till robin. när vi kom till elin så satt vi och kollade på film med hennes små syskon medans elin gjorde sig klar. vi hämtade in deras hästasr innan vi åkte. elins stora syster körde oss, och när vi kom fram så gjorde vi natchos. vi var jag, frida, elin, robin, ludde, ola, marcus, martin och philip. vi såg på film å BRÛNO. hahahah jag har sett den flera gånger men den är skit rolig. om ni inte sett den se den! aja, alla utom martin sov hos robin och marcus, vi gick väl och la oss när kl var halv 4? men frida vägrade sova så vi blev pigga tack vare henne. tack frida... vi gick och väkte robin och ludde. ahaha, sen satt vi nog där tills kl var halv 6 när jag blev trött och då gick vi in och la oss igen. jag och elin somnade men inte frida.
tack för en grym kväll!.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0